Gelozie Criminala - Traian Tandin
Cod produs: 9786069018385

Iti recomandam si
Descriere
Traian Tandin a fost un scriitor de romane politiste si ofiter criminalist pensionat cu gradul de colonel. A fost recunoscut pentru capacitatea sa de a rezolva cazuri complexe. Activitatea lui publicistica cuprinde zeci de volume peste 60 inspirate din cazurile la care a lucrat ca ofiter criminalist dar si din cazuri care l-au impresionat si pe care le-a adus in atentia publicului. De asemenea a mai semnat scenarii de film articole si reportaje in revistele de specialitate. In volumul Gelozie criminala sunt prezentate zeci de cazuri incepand cu prima jumatate a secolului XX pana la inceputul anilor 2000. Printre cele mai cunoscute cazuri despre care Traian Tandin a scris in acest volum se numara cel al cantaretei Maria Ghinea si cel al maratonistei Elena Murgoci. In toate cazurile prezentate gelozia este motivul odioaselor crime fie ca este vorba despre concubinaj ort incapacitatea de a renunta la viata de pana atunci sau infidelitate. Traian Tandin un excelent analist al psihicului uman se foloseste de marturiile criminalilor ale rudelor victimelor si de declaratiile anchetatorilor pentru a contura fiecare caz in parte in toata complexitatea lui. Gelozie criminala este al doilea volum din seria scrisa de Traian Tandin.Specificatii
Brand | Neverland |
Anul publicarii | 2022 |
Numar pagini | 280 |
Format | 145x200 |
Recenzii
Intrebari si raspunsuri
Informatii
TRANSPORT GRATUIT
La comenzi de peste 300 lei
VERIFICARE COLET
Deschiderea coletului la livrare
LIVRARE IN 24 H
Livrare la nivel national
POLITICA DE RETUR
Retur in termen de 30 zile
Imaginile produselor de pe site au caracter orientativ si sunt afișate cu titlu de prezentare. Depunem toate eforturile necesare pentru a ne asigura că informațiile pe care vi le oferim sunt corecte și complete, însă va rugăm să consultați întotdeauna ambalajul produsului. Producătorii pot modifica ambalajul fără o înștiințare prealabilă, astfel că nu suntem răspunzători de eventuale diferențe (culoare, formă, aspect) între imaginea afișată pe site și cea a produsului livrat.